Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ при избора на дизелова 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ при избора на дизелова 166-ца

    Здравейте!!! След като преди няколко дни колегите от форума ме убедиха с коментарите си да заменя Шавролета който който карам в момента със 166 - ца сега на дневен ред идва и вапроса с какъв мотор да е колата ми. Спрял съм се на дизел, но въпросът ми е с какъв мотор да е колата: 136, 140 или 150 конски сили и каква е разликата между трите мотора. Кой е по здрав и имали разлика в цената на подръжката на трите мотора?
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 1992 - bivsha
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 1994 - bivsha
    Alfa romeo 155 2.0 16v 1996 - nastoqshtna
    sigpic

  • #2
    .............
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:58.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Може да се замислиш малко пък и за бензинова, щом си се решил на 166.
      Last edited by old alfist; d.m.y г., 01:39.
      Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
      Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
      Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
      sigpic

      Comment


      • #4
        ..................
        Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:58.
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          Дали е правилният избор?
          без да спорим бензин или дизел
          Всеки си хвали кот си има Мариане. На 166 най-сполучливия тип двигател е дизеловия за мен, освен ако не си си купил 3,2 и да те боли шмайзера за разхода на колата. Така че колегата се е ориентирал правилно. Най-важното е да купи читав екземпляр.
          Лично моето предпочитание е 150 JTD със сите шукарии.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Зависи колко пари си взел за Шевролета. Все пак има и фейслифт със 175 коня
            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
            Peugeot 508 RXH 02.2013

            Comment


            • #7
              Аз подкрепям Linkestis, което значи да търсиш 2002 2003 година, така ще ти останат и някакви парички от шевролета което е хубаво тъй като в последствие ще се обади нещо и е хубаво да си подготвен. Бензина не е опция.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vesak Покажи съобщение
                Здравейте!!! След като преди няколко дни колегите от форума ме убедиха с коментарите си да заменя Шавролета който който карам в момента със 166 - ца сега на дневен ред идва и вапроса с какъв мотор да е колата ми. Спрял съм се на дизел, но въпросът ми е с какъв мотор да е колата: 136, 140 или 150 конски сили и каква е разликата между трите мотора. Кой е по здрав и имали разлика в цената на подръжката на трите мотора?
                Щом се насочваш към дизел, колегите правилно те съветват 150 коня от 2003 и нагоре до където имаш възможност. Важно е да е читав. Трябва да заделиш и някой лев за първоначално обслужване и за някой непредвиден чарк. Мисля че съществена разлика в поддръжката няма - порядъка е един и същ за изброените модификации. Щом са читави двигателите и трите модификации са здрави, ако са издухани или скапани само ядове и наливане на пари. От форума и доста ровене в нета разбрах едно има доста дребни на пръв поглед дефектчета проявяващи се на 136к.с. , които на 140,150к.с. са изчистени фабрично и съответно помалко ядове за собственика.
                Успех със намирането на читав екземпляр и закупуването му.
                sigpic
                Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                Comment


                • #9
                  Е вие пък изкарахте 136 коньовите като супер дефектни и несполучливи...
                  Какви са проблемите на 166/136кс/ ? Аз се сещам за 2 неща - тракането на веригата намаслената помпа(което въобще не е проблем) и евентуално ако се наложи да се смени турбото, че турбото не подлежи на ремонт, но разбира се може да се сложи друго...
                  Моето мнение е вземай най-запазената, твърде голяма разлика м/у 3те модела няма, като която и да избереш знай, че ще има какво да й се прави, така че задели си пари и за това.
                  Успех дано намериш читава....
                  Last edited by Dob4i; d.m.y г., 21:10.
                  Alfa Romeo 166 2.4jtd

                  Comment


                  • #10
                    Баща ми кара 166 136к.с. вече 6 месеца я спуква от каране и има за смяна само една хидравлична помпа нещо почна да вие.Нисък разход добър вървеж с чип е неговата може да има малко значение, но като цяло е много доволен.Аз сега съм със 156 2.4 136 к.с. вече 2 седмица я карам и само хвалби така че ако случиш на добър екземпляр деиствай без значение от кой тип двигател е.
                    Tipo 1.4 EX, 156 2.0 Selespeed-EX, 156 2.4 JTD 6-speed 01' EX, , 166 2.4JTD remaped 00', Vectra C 1.9CDTI remaped 06'EX,Mercedes E 220 CDI Avantgarde 00'EX, BMW 525 D 02'EX, 147 1.9JTD

                    Comment


                    • #11
                      ....................
                      Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:58.
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Абе за каква верига говорите, че не мога да вдяна?
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                          140 и 150 са силно препоръчителни.Не говорим за фейса..Стига да не намериш изключително мега запазен екземпляр на 136к.с. със сменено турбо и верига и фул екстри.С това се изчерпва темата за избор!
                          Точно, ясно и кратко казано...

                          ---------- Post added at 20:51 ---------- Previous post was at 20:49 ----------

                          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                          Абе за каква верига говорите, че не мога да вдяна?
                          На маслената помпа
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vesak Покажи съобщение
                            Здравейте!!! След като преди няколко дни колегите от форума ме убедиха с коментарите си да заменя Шавролета който който карам в момента със 166 - ца сега на дневен ред идва и вапроса с какъв мотор да е колата ми. Спрял съм се на дизел, но въпросът ми е с какъв мотор да е колата: 136, 140 или 150 конски сили и каква е разликата между трите мотора. Кой е по здрав и имали разлика в цената на подръжката на трите мотора?
                            естествено че трябва да е дизел 150 к.с. 2003 или 175 к.с. 2004 (не фейслифт) последния модел ако го намериш си късметлия, аз съм обратното - фейслифт със 150 к.с. ама когато я купувах имаше акциз някъде около 5000 лева, така че я търсих доста време - има един дефект кабела към кутията с бушоните и релетата е с метална оплетка за пртотектор от вибрациите на мотора тази оплетка се накъсва и пука иначе здравия маркуч на турбината от интеркулера към цилиндрите...
                            Иначе всички други детски болести при фейслифта са излекувани с изключение на вадещите се при голяма скорост предни подкалници
                            При огледа гледай за всичко и най-вече за счупени пружини отпред - лесно се забелязват - шлауха на първата навивка е накъсан и виси - абе, гледай всичко!!!
                            Tormentvm In Dvm Demens

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                              140 и 150 са силно препоръчителни.Не говорим за фейса..Стига да не намериш изключително мега запазен екземпляр на 136к.с. със сменено турбо и верига и фул екстри.С това се изчерпва темата за избор!
                              Много на място. Ама е и логично колкото по -нова е толкова повече дефекти са изчистени освен ако колата не е била на някой сфетофарен състезател и не я е спукал от изнасилване.
                              Колкото до 136- коньовата... не е чак такава кошара. Верно тропа като тракторна редосеялка като позагрее, ноооо мисля ,че на който и от 3-тр варианта да попадне ако е читав ще и се радва дълго. Мен ако питаш-фейслифт - Най-добре
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment

                              Working...
                              X